Звіт про роботу вчителя зарубіжної літератури Ковальчук Наталії Ярославівни під час карантину в умовах дистанційного навчання

  
                                           Звіт                                                                                  про роботу  вчителя   зарубіжної   літератури
Ковальчук Наталії  Ярославівни
під час карантину в умовах   дистанційного навчання
Відповідно до переведення навчальних закладів на дистанційну форму навчання з12.03  по 30.05.2020 р., мною найперше  була проведена така робота:
1. Опрацьовано  нормативний документ - Лист МОН №1\9-173 від 13.03.2020р. «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину».
2. Ознайомлення із методичними рекомендаціями щодо організації дистанційного навчання.
3. Складання індивідуального плану роботи.
4. Інструктаж учнів 5 – 11 класів про організацію дистанційної форми навчання під час карантину та надання роз`яснювальної інформації щодо виконання    завдань із зарубіжної літератури.
5. Вивчення та вдосконалення онлайн-матеріалів про дистанційне навчання.
Згідно із індивідуальним планом роботи під час дистанційного навчання , дотримуючись усіх методичних рекомендацій, я постійно  працювала таким чином:
 - кожного тижня згідно із розкладом планувала уроки і заносила їх до електронного журналу;
- підбирала домашні завдання та публікувала в  соціальній мережі Viber у групах класів (вказівки, інструкції, рекомендації, презентації, відеоролики, тести для перевірки засвоєного матеріалу) згідно календарно-тематичного планування.
 -кожного дня проводила індивідуальні консультації онлайн або  в телефонному режимі, що давало змогу оцінювати навчальні досягнення учнів та вчасно виявляти труднощі в ході освітнього процесу.
- здійснювала перевірку виконаних завдань (фотозвіт учнів).
-використовувала тестові завдань на платформі На Урок  для перевірки засвоєння навчального матеріалу.
У своїй роботі я використовувала такі платформи: E-schools, На Урок, Всеосвіта, а також Viber та Gmail, сайт МОН.
Протягом даного періоду попрацювала над самоосвітою:
1.Опанувала освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.
2.Поповнила матеріали власної сторінки у блозі.   
3.Створювала тестові завдання для контролю знань на інтернет-платформі  На Урок.
4.Пройшла курси через платформу масових відкритих онлайн-курсів  Рrometheus :«Критичне мислення для освітян», «Медіаграмотність для освітян».
5.Вдосконалила власні навички роботи з електронним журналом на платформі  E – schооls.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Джеймс Олдрідж "Останній дюйм"