Звіт про роботу вчителя зарубіжної літератури Ковальчук Наталії Ярославівни під час карантину в умовах дистанційного навчання
                                           Звіт                                                                                  про роботу  вчителя  
зарубіжної   літератури
Ковальчук Наталії  Ярославівни
під час карантину в умовах   дистанційного навчання
Відповідно
до переведення навчальних закладів на дистанційну форму навчання з12.03  по 30.05.2020 р., мною найперше  була проведена така робота:
1. Опрацьовано  нормативний документ - Лист МОН №1\9-173 від 13.03.2020р.
«Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під
час карантину».
2. Ознайомлення із методичними
рекомендаціями щодо організації дистанційного навчання. 
3. Складання індивідуального плану
роботи.
4. Інструктаж учнів 5 – 11
класів про організацію дистанційної форми навчання під час карантину та надання
роз`яснювальної інформації щодо виконання    завдань із зарубіжної літератури. 
5. Вивчення та вдосконалення
онлайн-матеріалів про дистанційне навчання.
Згідно із індивідуальним планом роботи під час дистанційного навчання , дотримуючись
усіх методичних рекомендацій, я постійно 
працювала таким чином:
 - кожного тижня згідно із розкладом
планувала уроки і заносила їх до електронного журналу;
- підбирала домашні завдання та публікувала в  соціальній мережі Viber
у групах класів (вказівки, інструкції, рекомендації, презентації,
відеоролики, тести для перевірки засвоєного матеріалу) згідно
календарно-тематичного планування.
 -кожного дня проводила індивідуальні
консультації онлайн або  в телефонному режимі, що давало змогу оцінювати
навчальні досягнення учнів та вчасно виявляти труднощі в ході освітнього
процесу. 
- здійснювала
перевірку виконаних завдань (фотозвіт учнів).
-використовувала тестові завдань на платформі На Урок  для перевірки засвоєння навчального
матеріалу. 
У своїй роботі я використовувала такі платформи: E-schools, На Урок,
Всеосвіта, а також Viber та Gmail, сайт МОН.
Протягом даного періоду попрацювала над самоосвітою:
1.Опанувала освітні платформи для роботи з дітьми
в умовах карантину.
2.Поповнила матеріали
власної сторінки у блозі.    
3.Створювала тестові
завдання для контролю знань на інтернет-платформі  На Урок.
4.Пройшла курси через
платформу масових відкритих онлайн-курсів  Рrometheus :«Критичне мислення для освітян», «Медіаграмотність для освітян».
5.Вдосконалила власні навички роботи з електронним
журналом на платформі  E – schооls.
Коментарі
Дописати коментар